SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.31 número4Rama del canalis sinuosus imitando una reabsorcion intrarradicular: reporte de casoZoom.us y sus potencialidades para generar aprendizajes significativos en odontología restauradora directa e indirecta: Experiencia inédita. índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

  • No hay articulos citadosCitado por SciELO

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Revista Estomatológica Herediana

versión impresa ISSN 1019-4355

Resumen

SARAVIA-ROJAS, Miguel; GUTIERREZ-TREVEJO, Jofre; FUKUHARA-NAKAMA, Mary  y  VELASQUEZ-HUAMAN, Zulema. Autodesk Meshmixer using in dental education: Is it possible?. Rev. Estomatol. Herediana [online]. 2021, vol.31, n.4, pp.323-329.  Epub 05-Oct-2021. ISSN 1019-4355.  http://dx.doi.org/10.20453/reh.v31i4.4102.

Digital dentistry is a reality. Incorporating digital skills is now essential in the training of human resources in Dentistry. Using Autodesk Meshmixer software is a great opportunity to get the stomatology student involved early. The experience is shared as in the CIA I-2021 Adult Comprehensive Clinic Laboratory course a didactic strategy is designed to involve the use of Meshmixer in 3D modeling or 3D digital design.

Palabras clave : 3D; Autodesk Meshmixer; dental education.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )