SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.13 número13Los programas de estimulación temprana desde la perspectiva del maestro índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

  • No hay articulos citadosCitado por SciELO

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Liberabit

versión impresa ISSN 1729-4827

Resumen

CAMPOS ROLDAN, Manuel. The quantity - quality (wrong) dilemma. liber. [online]. 2007, vol.13, n.13, pp.5-18. ISSN 1729-4827.

It examines qualitative methodology and reviews quantitative and qualitative methods criteria of choice, and refuses the reasoning of qualitative methodology followers. Supports triangulation like evidence about there is not opposition but complementarily relations between them.

Palabras clave : Methodology; positivism; neopositivism; quantity; quality; quantitative data; qualitative data.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )