SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.8 número3Investigando los aspectos de la educación de estudiantes en universidades técnicasImplementación del método comparativo en educación con el caso de los modos de irradiación de lechuga de hoja índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

  • No hay articulos citadosCitado por SciELO

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Propósitos y Representaciones

versión impresa ISSN 2307-7999versión On-line ISSN 2310-4635

Resumen

TULINA, Ekaterina V. et al. Investigating the Methods of Management in Education with Taking the Case of a Teacher at the Stage of University. Propós. represent. [online]. 2020, vol.8, n.3, e476. ISSN 2307-7999.  http://dx.doi.org/10.20511/pyr2020.v8n3.476.

The paper reveals the problem of the professional formation of a future teacher, training a teacher with a high intellectual level of self-awareness, being capable of conceptual thinking, creativity and being ready to independently managing one’s own professional activity, which will allow interacting more effectively with the learning environment, being an active subject of professional and pedagogical activity.

Palabras clave : Reflexive Management; Professional Formation; Model; Reflection; Future Teacher.

        · resumen en Español     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )